tisdag, mars 25, 2008

För Tesslynn O'Cull - Barnamördares annonser

Youtube.
Ser en film och en liten flicka, endast tre år som blivit mördad av sin mamma och styvfar.

Tydligen ett av U.S.A 's värsta misshandels/torteringsmord som varit.
Givetvis blir jag förbannad som fan. Söker febrilt efter deras namn och liknande.




Jesse Caleb Compton och Stella Ann Kiser

Vad jag sen upptäcker är att de båda lagt in annonser om att de söker nya vänner, kärlekssaker eller vad fan de vill ha, samt att Stella är ett jävla luder som viker ut sig i annonsen.
Och att Jesse har inbillat sig att vad han har gjort var en dum grej för att han var ung.
IDIOTER!
Ingen av dem vill kännas vid det faktumet att en liten flicka, en liten ömtålig flicka är död p.g.a dom och att även han Jesse ansåg att det var helt okej att sexuellt förgripa sig på henne.

Se videon jag lagt in där berättas det vad dessa två gjorde mot henne.

Mitt arbete nu framöver är att besvara dessa annonser med glädje och seom någon av dem förstår innebörden.
Visst inget jag ska säga med en gång, men jag ska jävligt uttryckligen beskriva min avsky och ifrågasätta moderns kapacitet och nonchalans för sitt eget barn och sitt eget blod.
Jag ska ifrågasätta hennes mognad och intelligens, jag ska ifrågasätta hans sexuella förmåga och om han är stolt över att han är den han är, om han måste skydda sig i fängelset p.g.a hans dom, vilket är ett faktum att det finns två olika domar som INTE accepteras i fängelset av andra fångar det är pedofiler/barnamördare, tjallare.
Såg en domkumentär om det igår så det var jävligt passande.


Här hittar ni Jesse:

http://www.writeaprisoner.com/Template.aspx?i=z-12351178

och här hittar ni Stella:

http://www.prisonpenpals.com/12352654.html

Jag kommer "rapportera"/uppdatera om vad jag sysslat med och vad jag har skrivit till dessa två, dock många har säkert sagt det till dom många gånger, men även jag måste få säga mitt. De ska fan skämmas om inte mer än det, de förtjänar inte sina straff de är för lindriga.

Liv i fängelse o den andra "death row".


Jävla fittor.




3 kommentarer:

Anonym sa...

Hello, I had to translate your blog but i understood it. If those scum bags ever write back to you, I would love to know what they say, i hate them more than anything, i hope they suffer everyday of their lives for what they did to Tess. Even if they do suffer, it will never be anywhere near as painful as what she had to go through, Thank you for taking the time to write a blog about her.

Unknown sa...

Hej! Jag trillade över den fruktansvärda och tragiska historien om Tesslynns öde för ett par dagar sedan och kan inte släppa det, vilket ledde mig in hit. Skrev du någongång till dem? Och svarade de? Jag hade gärna velat veta.

Vänliga hälsningar,
Marianne

Unknown sa...

Hej! Jag trillade över den fruktansvärda och tragiska historien om Tesslynns öde för ett par dagar sedan och kan inte släppa det, vilket ledde mig in hit. Skrev du någongång till dem? Och svarade de? Jag hade gärna velat veta.

Vänliga hälsningar,
Marianne