söndag, mars 16, 2008

Whenever you want to

Det är natt, för att vara exakt 02.51.
Jag somnade på soffan tillsammans med Ällen när vi tittade på
Jonson & Pipen i vildaste vildavästern.
Plutt väckte mig, jag fick inte sova, och efter 10 min övertalning
så gick vi in o lade oss.
Tobias gick olade sig tidigt, han somnade i soffan han med, han har haft en tuff dag idag.
Han kom hem i uniformen, det väckte minnen, o han var nostalgisk och kramade om mig jättehårt när han kom hem och sa att han hade saknat mig jättemycket.
Myyys ju.

Inget jätte exalterande har hänt i dag. Vi tog en lite roadtrip jag o Bias, ellen ville leka med Olivia, så det fick hon så klart.

Han ska till övningen imorrn med, han kommer upp klockan fem o kör sex antar jag.
Jävla kul att spendera sin helg på detta viset, men det var obligastoriskt, så inget val.

Har funderat en massa när dte gäller min familj. Alltså inte mig,Bias o ellen utan resten av släktet.
Där finns för lite syssla och för mycket tid, och ett överdrivet behov av att hänga upp sig på andras affärer och privata saker.
Man borde vara van egentligen vid detta laget, men nu irriterar det mig jävligt mycket o inget jag har fegat med att säga. Förstår inte innebörden eller vikten i det. Vadå, så länge det inte handlar om dig sj så varför bry sig?
varför bry sig om att ooooh den grannen hade på sig såna byxor idag!!. Ja det är ju förjävligt för fan, du kan ju dö ..!
Och...?

Och nej jag tänker inte ödsla varken min eller er tid på detta ämne för det är patetiskt och löjligt.

Nä, jag ska ta o lägga mig mig nu bredvid min bias och lyssna på han när han andas o slumra till det.


Gonatt Folks.

1 kommentar:

Jenny sa...

Oh what a night. Nu är kommentera inlägg upplåst för alles!
Bara att babbla